Werkwijze
In Nederland bezoekt men gemiddeld drie keer per jaar de tandarts. Ons team hecht daarom heel veel waarde aan een klantrelatie, op basis van wederzijds vertrouwen. Om dat te kunnen realiseren, hanteren wij de volgende werkwijze:
- Luisteren naar uw wensen
– Wat vindt u van uw eigen mondgezondheid?
– Hoe ziet u deze in de toekomst? - Wederzijdse verwachtingen
– Wat verwacht u van ons als zorgverlener?
– Kunt u zich vinden in onze werkwijze? - Startonderzoek
– Wat vindt de tandarts van uw mondgezondheid?
– Wat adviseer de tandarts? - Voldoen wij aan uw wensen
– Voelt u zich veilig en vertrouwd?
– Wat vindt u van het ontvangen advies? - Zorgdoelen Formuleren
– Wat wordt specifiek ons gemeenschappelijk streven?
– Wanneer zijn we allebei tevreden? - Behandelplan en Informatie
– Hoe gaan wij samen deze doelen behalen?
– Wat wilt u allemaal weten? - Prijsopgave
– Hoe is de offerte van de tandarts opgebouwd?
– Wat zijn de kosten van ons gezamenlijke behandelplan? - Verzekeringen
– Hoe bent u op dit moment verzekerd?
– Wanneer is een aanvullende verzekering aan te raden? - Afspraken Plannen
– Wat is duur van een behandeling en wanneer kunt u terecht?
– Zijn de afspraken te combineren met uw gezinsleden? - Start van het Behandelplan
Als bijzondere behandelingen nodig zijn, hoeft u niet zelf op zoek te gaan naar een specialist. U kunt door ons worden verwezen voor Kaakchirurgie, Orthodontie of Implantologie.
De informatie over uw gebit en de historie van de behandelingen slaan wij netjes op in ons goed beveiligde computersysteem. Wij dienen namelijk al uw gegevens minstens 15 jaar te bewaren. Op schriftelijk verzoek kunnen wij uw gegevens ook doorzenden naar een andere behandelaar.